اطلاعیه جدید جنبش مقاومت جندالله

بسم الله الرحمن الرحیم

بدینوسیله جنبش مقاومت جندالله به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند که بامداد امروز سه شنبه حادثه ای تلخ و دردناک رخ داد که قلب ملیونها انسان آزاده را در ایران و بلوچستان به درد آورد و آن اینکه رهبر بزرگوار جنبش مقاومت در یک عملیات تروریستی و با همکاری سرویسهای اطلاعاتی غرب از جمله سیا و اطلاعات افغانستان و اطلاعات پاکستان دستگیر و به رژیم جنایت پیشه ولایت فقیه تحویل داده شد.

طبق اطلاعاتی که شاخه اطلاعاتی جنبش بدان دست یافته است سرویسهای اطلاعاتی غرب در دستگیری رهبر جنبش همکاری بسیار زیادی از جمله کنترل خط های ماهواره ای و همچنین استفاده از هواپیماهای جاسوسی و ….. داشته اند که نشان می دهد امریکا و غرب نزدیک ترین ارتباط ها را با رژیم ایران دارند به صورتی که رژیم تهران نمی تواند همکاری سرویسهای اطلاعاتی کشورهای غرب را انکار نماید تا آنجائیکه وزیر اطلاعات در کنفرانس خبری به همکاری یک سرویس اطلاعاتی در این باره اذعان نمود و تمامی اطلاعاتش را به نقل از یک سرویس اطلاعاتی بیگانه ارائه داد.

رژیم ایران و وزارت اطلاعاتش حقیرتر و ناچیزتر از اینند که چنین عملیاتی را به اجرا در آورند و ما به زودی مدارکی را از همکاری امریکا و انگلیس و سرویسهای اطلاعاتی منطقه را با رژیم ولایت فقیه ارائه خواهیم داد.

طی این اطلاعیه جنبش مقاومت مردمی ایران مردم مومن اهلسنت و بلوچ را به صبر فرا می خواند و باید همه بدانند که این قضاء و فیصله الهی بوده است و ما در برابر الله تسلیم هستیم و احکامش را تعمیل می کنیم و هی مصیبتی نمی تواند ما را از راه حق و حقیقت و مبارزه و جهاد بازدارد.

مشکلاتی بس از این بزرگتر بر پیامبران و بزرگان و مجاهدان آمده است اما هرگز سبب خاموش شدن حق نشده است بلکه این مصیبت بزرگ عزم ما را برای مبارزه و جهاد راسخ تر نموده و این قربانی بزرگ راه عزت و آزادی را برای ملت بلوچ و جامعه اهلسنت فراهم خواهد کرد.

این مصیبت گرچه بزرگ است اما آنطور که رژیم ادعا می کند نیست بلکه رهبر محبوب ما صدها جوان را تربیت نموده و پرورش داده است و جنبش با اقتدار کامل و تام به راهش ادامه خواهد داد و جهان خواهد دید که فرزندان غیور بلوچستان چه پاسخی به رژیم ایران می دهند و رژیم باید منتظر حملاتی باشد که هرگز به فکر و خیالش هم نبوده است.

جنبش به رژیم هشدار می دهد و باز هم هشدار می دهد که بداند امروز بلوچستان کاملا عبدالمالک شده است وعبدالمالک یک فرد نیست بلکه یک نظریه و تفکر و اندیشه است که هرگز از بین نخواهد رفت و بزودی رژیم و مزدورانش در منطقه این حقیقت را درخواهند یافت.

جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله)

58 پاسخ

  1. sallam

    بر شرف وغیرتتان

  2. آیا آن صحنه قتل هم دروغ است؟شما به کدام مردم تسلیت می گویید؟ آنهایی که فرزندانشان در جاده بم یا سیستان به دست ریگی به شهادت رسیدند؟ آیا شما بی شرفها طرفدار قاتلان این ملتید؟

    • موافقم.او کاری کرد که جانی ترین قاتلین هم انجام نمی دادند,به رگبار بستن مردم و زنان بیچاره در جاده های سیستان و آنهم با دستان بسته.این خانم ها و آقایانی که سنگ ریگی را به سینه می زنن یه سرچ در عکس های گوگل بزنند همه چیز به دستشان می آید.

  3. الله اکبر
    الله اکبر

    یاران و پیروان وافعی واز جان گذشته دین بزرگ اسلام
    همیشه دشمنانی داشته انانی که بنام خدا و قران ادم می کشند هیچوقت ارامش نخواهند داشت

    ملکا ذکر تو گوییم که تو پاکی وخدایی

  4. بسمه تعالي عبدالمالك ريگي تروريست است و سرويسهاي امنيتي امارات وعربستان از وي حمايت ميكنند. او با پول سعوديها و امارتي ها دست به ترور ميزد .نمي دانست كه روزي به سزاي اعمال ننگينش مي رسد

  5. donkhozeh_alvare
    به قرآن های که دیگر توسط خامنه ای ملعنون زمان راحت در چاه انداخته میشه به فرزندانی که بخاطر سنی بودن راحتتر بی پدر میشوند به مسجد های که بی بهانه از بین میروند چون صدای اذان اهل تسنن پخش میشود(مسجد زابل و مسجد مشهد) اره تسلیت باید گفت

  6. كدام جنبش؟ چه كشكي؟ چه پشمي؟ بابا اگه (خ.ر) و (ا.».) در ايران جنايت مي كنند گروهك مزدور و آدم كش ريگي و وهابي هاي سعودي كه بوي گند مزدوري آمريكا و مسلمان كشيشان در مقياي هزار تا هزار تا از اقغانستان و پاكستان گرفته تا سيستان و بلوچستان و كشور هاي آسياي ميانه و حوزهء بالكان و… را گرفته!
    برو اين دام در جاي دگر نه
    كه سقا را بلند است آشيانه

  7. برای قضاوت صحیح باید زندگی و اهداف ریگی و کشته شدگان را با اسناد و منابع محکم مورد مطالعه قرار داد و از هرگونه پیش داوری احساساتی و ظاهری پرهیز نمود . بعید است با اوضاعی که اهل سنت و مردم بلوچ دارند بتوان او را تروریست خواند ( الله اعلم )

  8. خدا پدر ريگي را بيمرزد. واقعا خايه اين آخوندا را خشک مي کرد. خدايا کمک کن که يک ريگي و صدها هزار ريگي ديگر بوجود آيد و خايه اين آخوندا را خشک کند.
    به نظرم بهترين عمليات بعد از اين حادثه بصورت زير بايد باشد.
    اولا بدور از عصبانيت و هوشياري کامل بايد انجام شود.
    ثانيا تمام مراکز مخابراتي بمب گذاري شود.

    • واقعا چه گل گفتي
      ايران شخصيت هايي مثل ريگي مي خواهد چون نفهم در ايران زياد است. با نظرت کاملا موافقم
      ملت سانديسيٰ آخوندهاي ارازل و اوباشٰ

      • دیگه چرت و پرت نگین
        اگه خواهر و مادر خودتونم میکشتن این اوباش، ازشون طرفداری میکردین؟

    • الاغ
      بهترین وازه ای که می تونم با هاش تو رو توصیف کنم

  9. اگه عبدالمالک فرزند خلفی بود مادرش او را نفرین نمیکرد
    هر ایرانی یکی از سربازان گمنام امام زمان(عج) میباشد
    یا امام زمان ما در انتظارت با عقیده ای راسخ ایستاده ایم

  10. بسوز تا بسوزی.
    تو هم مثل همون عبدالمالک خونخواری.
    به امید خدا کم کم ریشتون خشکیده میشه.

  11. واقعا ريگي مرد نبرد بود نه خاليبند.
    دلم براي حماسه هاي دليرانه اش تنگ شده است.
    درود بر پهلوان ريگي

    • از اونجائي كه تو بيانيه جندا… قيد شده، بلوچستان هزاران عبدالمالك داره كه راه ريگي رو ادامه خواهند داد. ايشالله تو حماسه هاي بعديشون يه خدمتي هم به تو بكنند تا از دلتنگي دربياي. واقعا اونهائي كه جنايتهاي اين ساديسمي رو تاييد ميكنن، از انسان بودنشون شرم نميكنن؟!!!!!! جان يك انسان برابر جان همه انسانها ارزش داره. كشتن مردم بيگناه حتي با مقدس ترين نيت هم عمل كثيفيه.

  12. ریگی در شهر زاهدان قبل از تشکیل گروهک سی دی فروش بوده است !!!!!!!!!!!!! آن یابو و آن شرخر دیروز زاهدان امروز برای عده ای شده جریان و الگو و ایدئولوژی !!!!!!!! ای اهل سنت اگر واقعا» ریگی حامی شماست برایتان متاسفم !!!

    • سردار ریگی یک مرد بود.تو نمیخواد برای اهل سنت غصه یا تاسف بخوری برو برای خودت وامثال خودت متاسف باش که اون رهبر چلاقتون کفتر باز بوده.

  13. منتظر پاسخ ريگي باشيد
    خاك بر سر شون با ادعاي داشتن ارتش 20 ميليوني بعد از15 سال تازه ريگي گرفتن چشن هم ميگيرند خاك بر سرتون

    • تو هنوز اینقدر شعور نداری که بفهمی این ارتش 20 ملیونی که می گن در جنگ 8 ساله دمار غرب و اذنابش رو در آورد ریگی بد بخت هم فقط یه مگس حقیر بود که از مگس کش فرار می کرد و جایی نیشی هم می زد همین و بس. ببین اربابای عرب و آمریکایتون رو چکار کرد این ارتش 20 ملیونی بعد غلط زیادی بکن.
      یا علی مدد

  14. رضا برای حودت متاسف باش همه ما بنده خداییم در مقابل او مسئولیم
    چطور خون شیعه رنگین و خون اهل سنت نه
    چطور کشتن اهل سنت حلال و کشتن شما حرام
    چطور فرزندای شما پدر میخان فرزندای اهل سنت نه
    من به عنوان نه یک شیعه بلکه به عنوان انسان آزارد برات متاسفم

  15. واقعاً متاسف شدم از شنیدن این خبر . ولی راه ریگی ها ادامه داره و نمی زارن این آخوندای خون خوار و بی شرف با او پاسدارای زالو صفت که مثل بختک افتادن رو ایران راحت باشن.
    لعنت بر رژیم اهریمنی جمهوری اسلامی

  16. با سلام
    اقایون جنبش جندالله
    شمائی که اونقدر اطلاعاتتون قوی نیست که ریگی رو اطلاعات دو روز قبل دستگیر کرده و بعد میگید بامداد سه شنبه چطور ادعا میکنید که غرب با اطلاعات همکاری کرده
    البته اینم من بگ که اصلا این اطلاعیه که از طرف شما صادر شده باشه هم شک دارم

  17. ما همه عبدالمالک ریگی هستیم

    ولی عیب انجا که مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرایل و از طرف دیگه پای انها را میبوسد رژیم پلید و کثافت ولایت فقیه.

  18. مرگ بر منافق
    مرگ بر ضدولایت فقیه
    مرگ بر موسوی
    مرگ بر آمریکا
    مرگ بر خاتمی
    مرگ بر رجوی
    مرگ بر اسرائیل
    مرگ بر کروبی
    مرگ بر انگلیس
    و
    درود بر سربازان گمنام امام زمان که عبدالمالک ریگی را گرفتند و به امید
    روزی که موسوی ریگی ، خاتمی ریگی و کروبی ریگی نیز به چنگال قانون سپرده
    شوند
    سبز فقط سبز علی رهبر فقط سید علی

  19. عبدالمالک ریگی حسین زمان است که درمقابل دیکتاتوری مطلق ولایت فقیه(یریدرمان)قیام کرده خدایاخودت کمکش کن الهی آمین…../

  20. رشد وتعالی زیگی از یک دستفروش به رهبری یک گروه عجیب نیست بلکه این عجیب است که حکومت اسلامی میلیونها دلار به سرویس امنیتی روسیه (مافیای اصلی )پرداخت کرده تا اطلاعات پرواز این هواپیمای کوچک را به دست بیاورد و انرا برباید!!!!!
    علیرغم موافق یا مخالف بودنمان با اندیشه یا عملکرد ریگی وظیفه ما دفاع از حق ایشان برای برخورداری از وکیل و محاکمه عادلانه است

  21. با آل علي هر كه در افتاد ور افتاد

  22. انالله وانا اليه الراجعون. قلبم به درد آمد.

  23. امروز دل مادران داغ دار ودل میلیونها ایرانی با شرف شاد شد
    ایرانی های با شرف هیچ کدام ریگی (لعنت الله علیه) نیستند.

  24. من همین الان فیلم تازه منتشر شده کوی دانشگاه رو دیدم.
    چطور ممکنه این جنایت و ده ها جنایت دیگه در ایران و به روشنی انجام بشه و عاملین اون زنده باشن. اون عزیزان که اینچنین تحقیر شدند و تعدادی نیز کشته ، فرزندان همین مملکت هستند
    با توجه به اینکه این حکومت چوپان دروغگو شده ، هر چی که بگه من باور نمیکنم یابه نظر شک بهش نگاه می کنم
    اگه آقای ریگی جنایت کار بود و به فکر منافع خودش بود ، پس چرا حکومت جانی و جنایت کار پرور جمهوری اسلامی اونو به استخدام خودش در نیاورد؟
    اگه ایشون جنایت کرده باشن، آیا از حکومت جمهوری اسلامی بیشتر جنایت کردن؟من باور نمیکنم
    خدا دانا ترینه و حق رو به حق دار میرسونه

  25. من از رژیم دل خوشی ندارم اما ازشون ممنونم که از ما در برابر جندالله دفاع میکنه.

  26. بنده خدا ها لااقل به صحبتهای وزير اطلاعات خوب گوش ميداديد چرا كه وی دائما كمك كردن سرويسهای اطلاعاتی غربی را رد ميكرد وريگی را عامل سيا معرفی كرد ضمنا مگر همين تلوزيون ووآ وبی بی سی از همكاران ريگی نبودند چطور ريگی با اينها مصاحبه ميكرد والبته تاييدشان ميكرد ميگفت شما اطلاع رسانی درست ميكنيد!
    چطور ميشود اينها دشمن ريگی باشند!عزيزانم به هر علتی كه ميخواهيد دشمنی كنيد لااقل كمی مطالعه تان را افزايش دهيد از مسائل روز باخبر شويد بعد اطلاعيه بدهيد كاری نكنيد كه مرغ پخته به اطلاعيه تان بخندد اطلاعيه عاقلانه بدهيد !نه جاهلانه
    در واقع من نميگويم دوستی كنيد بلكه دشمنی عاقلانه بكنيد !كه به نفع خودتان است!

  27. اگه ریگی آدم کشت خامنه ای هم آدم کشت هر دو جنایتکارند و باید روزی در پیشگاه پروردگار پاسخگوی خونهای به ناحق ریخته شده باشند

  28. […] بعدشم اینکه این یارو ریگی رو دستگیر کردن فارق از همه بحث ها چند تا چیز برای من جالب بود : -این خبر رو درست توی روزی پخش کردن که بنا به اعتقاد ایرانی ها روز قتل عمر است و با توجه به اهل تسنن بودن بلوچ ها خودتان بقی ماجرا را سر هم کنید!!! -میگن تو پرواز دبی قرقیزستان بوده که هواپیما رو ربودن -خاک بر سر بی پدرشون این همه آدم کشتن حروم لقمه ها بعد بازم دم از مردم میزنن این جا رو بخونین : بیانیه جنبش جندالله پس از دستگیری عبدالمالک : مشاهده […]

  29. هر کس برای حکومت دستنشانده و تحت حمایت انگلیس خطری ایجاد کنه عاقبتش مثل همین جوان رشید بلوچ می شه که خالصانه جانفشانی کرده

  30. طنز جالبي بود! نويسنده اين طنز ظاهراً به تازگي كلاس اكابر را به اتمام رسانده و فارغ التحصيل شده اند كه جا دارد به ايشان بابت اين موفقيت دور از انتظار تبريك گفته شود.

  31. سلام هر کسی که آدم می کشه منفوره منفور تر از اون اینکه به اسم دین وبه مردم بی گناه صدمه میزنه برای هر کسی که از ریگی طرفداری میکنه متاسفم

  32. سلامتي
    بچه هاي اطلاعات
    صلوات

  33. هرچند از اظهار نظر در این موارد شنیع همیشه امتناع می کنم اما واقعیت این است که عبدالمالک ریگی یک بیمار روانی افسار گسیخته بود که ضحاک وار برای مارهای درونش سر جوانان این خاک را برید.ننگ بر او باد که غبار هر راه لعنت شده ای هم نفرینش می کند…

  34. کسانی که این دیگاهها را میخوانند بدانند که این ها اکثرا دسیسه های دشمنان است وایرانی چه مسلمان و چه غیر مسلمان وچه شیع وسنی همگی باهم هموطن وبرابریم وهمگی با هم مشت محکمی به دهن منافق و بیگانعه میزنیم .زند باد راه امام وزند باد نایب …ومرگ بر منافق بدخواه

  35. بابا من گه خوردم
    شما چی زرت و پرت می کنید

  36. دنیای عجیبیه، هر کسی از زاویه خودش، رفتار اعمال و کردار خودش رو حق میدونه،عبدالمالک،خاامنه ای، ملا عمر و طالبان ، بن لادن و القاعده و . . .
    خدایا راه حق و عدالت واقعی رو به انسانها نشون بده تا جنگ هفتاد و دو ملت کنار گذاشته بشه و دنیایی با صلح و دوستی و آرامش و بدور از جنگ و جنایت و خونریزی و ظلم داشته باشیم جایی برای یه زندگی آرام و بدور از هر گونه بدی، به امید آن روز بزرگ

  37. امید وارم تمام کسانی که به اسم دین به جان مردم رحم نمیکنن روزی محاکمه شوند

    مرگ نه
    درود بر جنبش آزاد خواهی جنبش سبز
    درود بر سهراب هااا
    درود بر ندا هااا

  38. […] پی نوشت 1: بیانیه جندالله درباره دستگیری ریگی:” امروز سه شنبه ح… […]

  39. مرگ بر منافق
    مرگ بر ضدولایت فقیه
    مرگ بر موسوی
    مرگ بر آمریکا
    مرگ بر خاتمی
    مرگ بر رجوی
    مرگ بر اسرائیل
    مرگ بر کروبی
    مرگ بر انگلیس
    و
    درود بر سربازان گمنام امام زمان که عبدالمالک ریگی را گرفتند و به امید
    روزی که موسوی ریگی ، خاتمی ریگی و کروبی ریگی نیز به چنگال قانون سپرده
    شوند
    سبز فقط سبز علی رهبر فقط سید علی
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  40. ريگي يك فرد نيست يك مفكوره است كه عليه ظلم استادگي ميكند

  41. اينها همه تبليغات است اين ايران است كه دستش با امريكا يكي است بعد از گذشت30سال هنوز بيني يك امريكا را خون نكرده چه دشمني جالبي

  42. مرگ بر عدل ولايت فقيه

  43. من از حکومت جهنمی خامنه ایی متنفرم ولی از دستگیری این جانی که مردم بیگناه رو میکشت خوشحال شدم .
    زنده باد ایران زنده باد مردم ایران مرگ و نفرین بر هر کس که شیعه و سنی بازی در میاره و میخواد کثافت کاریهای عراق و افغانستان اینجا تکرار بشه

  44. انشاا… روزي تمام جهان از دست همه ظالمين خلاص شود . ريگي يك تروريست هست و بايد به سزاي اعمالش ميرسيد ايا اين سنت پيامبر كه بايد سربازان بي گناه اين مملكت را سر بريد در كجاي قران و سنت پيامبر امده است كه بايد بچه هاي كوچك را قرباني دنياي خيالي خود كرد مگر اين پيامبر نبود كه گفته بود اگر شخصي خداي واحد را قبول داشته باشد به او انگ بي ديني را بزنند مسلمان نيست. در پاكستان پنچ هزار شيعه را قتل عام ميكنند ولي در كجاي دنيا حتي هزار نفر از اهل سنت توسط شيعيان كشته ميشود . ريگي يك مسلمان نيست مسلمان اونيه كه با ديگران مسلمانان برادر باشد چه ميخواهد سني باشد يا شيعه.

  45. وزارت اطلاعات این دفعه رو گل کاشت
    ریگی واقعا یک روااااانی جانی بود ، کی از تروریست خوشش میاد ، کسی که زن و بچه بی گناه رو مثله میکنه ،
    خدا کنه این مملکت یخورده از این کارا بیشتر کنه

  46. هركسي بنا بر اعتقادات مذهبي خود ميخواهد افرادي را بكشد به نظر من پست ترين و بي شرف ترين مردم است . ما در دوران اسلام هزاران ضربه را از مسلمانان بخاطر دين پاكمون خورديم هزاران انگ را بر ما زدند ( نامه عمر به يزدگرد را حتما بخونيد) و امروز هم هزاران ايراني از ايران و پاكستان . افغانستان و … گرفته بخاطر دين همديگر ار از بين ميبرند .. با ادمكشي نميتوان حق را اثبات كرد. شيعه يا سني ريگي يا …. مفتي يا مولوي يا ايت ا… هركسي ميخواهد باشد چنان خون بيگناهي را بر زمين بريزند انها جوابگوي اين ملت هستند. اروپاييها با خيال راحت پيش ميروند انگاه مسلمانان مثل سگ وحشي تنها ادمكشي را ياد گرفته اند

  47. من خودم تا ته سبز هستم ولی واقعا چرا بعضی ها فکر میکنند ریگی کارش خوب بود ،
    فکر کنید ، بی بی سی در مورد موسوی خوب میگه ، ولی به هر حال باید بدونیم مال انگلیسه ، پیر استعمار ، و خواهشا در صورتی بی بی سی نگاه کنید که قدرت تشخیص خبر خوب و بد رو داشته باشید ، خداکنه ریگی رو هر چه سریعتر خلاصش کنند ، و از ریگی طرفداری نکنید خواهشا !

  48. كدام ايران … ايراني كه ذليل شد ايراني كه فقط خاكستري از اون مونده . ايراني كه هر روز مردمانش يه روز توسط جندالله يه روز توسط خزب الله به خاك و خون كشيده ميشوند اين چه اللهي است كه ادمكشي رو ياد اين جماعت نفهم داده. از زابل رستم حرف ميزنيد يا….. فقط متاسفم

بیان دیدگاه